Näsblod

I morse var första gånge sedan jag var mycket yngre som jag hade näsblod, så att det rann (lite granna sådär har man väl haft men inga mängder). Gnällde lite för Robert och han sa att hans tjej haft det när hon var gravid med deras son och att det hade varit på grund av högt blodtryck! Så frågade han om jag haft ont i huvudet, vilket jag plågats av hela helgen.. Så nu börjar jag bli lite orolig.. Men får se, kan ju ha varit en engångshändelse.. Behöver ju inte ta ut paniken i förskott.. ;-P Hähä..
Spydde sedan också, efter näsblodet, och det var alldeles blodfyllt.. Mamma gissade på någon förkylning, vilket ju vore bra mycket bättre än problem med blodtrycket.. Har ju hostat och nyst i flera månader nu så det kanske är på väg att bryta ut ordentligt.. Får väl hålla tummarna för det.. Ska ändå till barnmorskan i nästa vecka så får väl kolla blodtrycket då, se så att det inte är något fel på mig.. Hähä...

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

stackare;/

2009-08-25 @ 15:10:36
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0