Spontanbesök

I går hade jag fruktansvärt tråkigt! Så tråkigt som bara en Fiia kan ha.. Så, jag bläddrade igenom telefonboken och insåg att Sofia och jag inte träffats på evigheter, så blev en sväng dit, någon timme. Snacka lite bajs och barn och sådant där.. Riktigt trevligt! Synd bara att det blev så kort stund.
Kevin var jättesöt och ålade omkring i hela lägenheten.. Hehe.. :-) Åååh, vad jag längtar till min egen kommer (jaja, Andys och min, vår!).

I eftermiddag blir det ultraljud, är ju i vecka 18+6 nu, så i morgon är det 19+0, vilket innebär exakt en vecka kvar till halvvägs!!! :-D
Är lite smånervig bara, för en tjej jag pratar med på MSN var på UL i måndags och hon fick sitt beräknade datum tillbakaflyttat till en vecka senare (vi hade samma beräknade datum; 6:e januari), så nu är jag rädd att jag också får mitt uppskjutet sådär långt! Då blir et ju äääännu längre att vänta! Och det går ju inte för sig..

Nåväl, återkommer senare med info om hur det gick på ultraljudet i alla fall ;-P

Kommentarer
Postat av: andreas

"datum tillbakaflyttat till en vecka senare" tillbaka flyttat men sen ändå fram flyttat... går det verkligen :)mohahaha



blir det inte framflyttat? puss

2009-08-12 @ 11:57:56
Postat av: Fiia

Nämen flyttat bakåt i tiden, senare, längre fram, what ever! Skitbajskorvsunge!

2009-08-12 @ 12:13:31
Postat av: Linda

Åh, låter spännande med ultraljud! (Men jag håller med Andreas, framflyttat måste det ju vara!)



Ska vi satsa på att ses nästa vecka då? :-)

2009-08-12 @ 12:49:06
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0