Spotify

Äntligen har Andy tagit tummen ur och skickat en inbjudan till mig så jag också kan få Spotify! :-D
Höll på att inte bli något för han hade bara två kvar att skicka till, trots att han lovade mig förs av alla! -mummelmutter-
Får se om jag vågar installera det på jobbet eller om jag nöjer mig med att ha hemma.. Trist att man måste betala för att slippa reklam, men jag antar att de måste få in pengar på något sätt..

Nåja, vet i alla fall att det finns en hel del bra musik som kommer att smeka mina små öron, så får väl nöja mig med det! ;-P



Aaaha, bara en halvtimme/timme kvar tills jag slutar för dagen!
Tråkigt nog blir det att åka hem och städa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du skulle ha sagt till mig ju! Har inte använt en enda av mina invites... Trista med Spotify fö förutom de förbannade reklaminslagen är ta mig tusan att mycket av den musik anna vill lyssna på inte finns :( ska du installera på jobbet så gör det inte om det är rajjigt internet det suger internet som tusan! :S

2009-08-06 @ 12:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0