Tjat lönar sig

Jag har under en längre tid tjatat på Alex att han skall köpa nytt Persika/mango te till jobbet, eftersom det andra tog slut och det inte fanns några andra goda smaker kvar.
För er som inte vet kan jag inte dricka kaffe längre, trots att man får dricka upp till tre koppar om dagen, men jag får inte dricka något kaffe alls för då kräks jag! -snyft-
Men nu har jag då alltså upptäckt att jag kan dricka te i alla fall, vilket jag gladeligen gör för att sysselsätta mig med något på jobbet.. Hähä..

Hur som haver, i dag kom Alex till jobbet med en stor kasse fullproppad med olika teer, däribland två paket med Liptons Peach & Mango Tea! :-D Aaaah, lycka! Så nu får jag dessutom dricka gott te på jobbet och inte det äckliga som hör till Cofebaren (som ni kanske vet så smakar allt till den råttgift, tyvärr, om man dricker för mycket av deras råttgiftskaffe kan man inte dricka annat kaffe för det har förstört smaklökarna, så allt annat smakar starkt och beskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0