Uppdatering

Glömde tala om att jag gjorde ett blodtryckstest i måndags och jag hade 110/70 så alldeles normalt med andra ord. Näsblodet hade nog någon annan orsak, däremot oroades, som sagt, min samtalsterapeut av det.. Men nåväl.. Kommer ju träffa en läkare i nästa vecka.. Ska skicka in papper om graviditetsförsäkring i dag också! Bra grejer det där! För övrigt går jag i dag in i vecka 22+0! tänk, bara åtta ynka veckor tills jag kan säga 30+0!! :-D Hähä.. Guuud, vad jag längtar!! Men tiden går läskigt fort (hoppas den stannar upp lite efter nedkomsten) så lär inte ta allt för lång tid.. Nyss var det ju faktiskt hela två månader kvar till flytten, men nu helt plötsligt är det inte ens en vecka kvar! Och vad har hänt med tiden där emellan!? I do not know!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det gick himla fort. Jag skulle ju hinna hälsa på dig i din nuvarande lägenhet, men jag får väl nöja mig med den nya... :-)

2009-08-26 @ 10:13:50
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0