Ursäkter, ursäkter, ursäkter

Har ju inte skrivit här på hela veckan, detta beror till största delen på att vi inte haft något internet på jobbet sedan i fredags och jag har inte orkat sätta på datorn när jag varit hemma, är alldeles slut numer.. Sitter nu med systeryster så skall inte bli långrandig här, tänkte bara tala om att jag lever och att det finns ett ganska gott skäl till att jag inte skrivit under veckan! :-D

Hoppas allt är bra med er och tack för alla kommentarer, var roligt att se att så många skrivit under min bortavaro! :-)

Kommentarer
Postat av: Merja

Ok så det var du som köpte den, vad roligt att du är nöjd.

Lycka till med den lilla.

Det finns inget bättre än att snusa på en liten gosig bebis.

2009-08-20 @ 21:02:45
URL: http://wwwnettynu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0