Vad världen är liten ibland.


Ibland känns världen (eller den här staden) väldigt liten! Nu skall jag här beskriva ett litet sammanträffande som faktiskt var en smula roligt: Jag fick en kommentar om min mage av en Jojja, när jag kickade in på hennes blogg för att se vem det kunde vara utbrister min syster som satt brevid: "Men det är ju Jojja ju!!!". "Mjaaa, det står så här", svarade jag. Ja och så sa min syster att hon kände henne genon Huste (studentkrogen). Nu när jag kollade Emilias reseblogg (Emilia och jag känner varandra sedan högstadiet) upptäcker jag att denna Jojja är Emilias storasyster, om jag nu inte missuppfattat det där helt! Alltså, vadå en massa konstiga sammanträffanden?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, you got it right!

Med min enorma familj är det ju egentligen nästan förvånande om inte dessa sammanträffanden sker.

Johanna, Jojja, är min äldsta syster.

2009-09-03 @ 14:08:15
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0