Visning

Hyresvärden ringde nyss, blir lägenhetsvisning på tisdag mellan 16-18, med andra ord, städa och göra fint under helgen!! Får väl höra med mina kära föräldrar med om jag kan lämna katterna hos dem. Eller också får jag ringa Lord och höra om jag kan ha katterna hemma. Man vet ju liksom inte om någon av dem som skall kolla på lägenheten är allergisk heller.. Aaaaah. Och rörigt kommer det oundvikligen att vara, då jag håller på att packa inför flytten i början av september. Kartonger, om jag får dem av mamma till helgen som vi bestämt, och annat krafs.. Får väl göra det bästa av situationen.. Han vet ju ändå att jag skulle flytta den 1/9 och om han dragit ut på det så länge med att lägga upp lägenheten får han faktiskt skylla sig själv tycker jag.. Men jag vill inte att främmande människor skall komma in i min lägenhet och det är stökigt, det skulle bara vara förnedrande..

Några tips på hur man kan snabbstäda inför en visning? Vad bör man tänka på att lägga krut på? Köket, vardagsrummet eller toaletten? Kommer ju givetvis plocka i ordning och dammsuga på kvällen innan men jag menar mest, om det är någonting som skall putsas extra fint? Fläkten skall jag definitivt rengöra, för den ser äcklig ut!! :-S


Kommentarer
Postat av: Susanne

hoppas det gick bra med städningen, och att du fick bort den. Du är btw inte så duktig på att svara tillbaka till mig själv dock?hah inte för att det gör nått men bara kul när du klaga på mig.

Duuu, jag tänkte be dig om en bauta bautaa tjänst, skulle du kunna byta ut blden till en annan om jag skickar den till dig med mitt lösenord? vet ju fan inte hur man gör liksom=( förstår om det är svårt att hinnas.. bara när du hinner isf iaf. Miss my best! Pusskram

2009-08-23 @ 00:53:16
URL: http://suussies.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag skulle lägga krutet på köket och badrummet. Det är det som känns viktigast att det är fräscht...



Jag och Emma tycker att det är dags för ett knytis! Eller att alla tre ska träffas i alla fall. Jag jobbar måndag-fredag den kommande veckan,hur det ser ut i september vet jag förhoppningsvis i morgon. Vad säger du om saken?



Kramar

2009-08-23 @ 12:09:41
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-24 @ 02:31:46
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0