Fiia har lagat en massa mat

Sådär ja, nu har jag uppdaterat en massa av recepten till bilderna jag skickat in med mobilblogg, så ta en kik under Fiia lagar mat om du vill ha lite inspiration till middagen :-) Dock orkar jag inte lägga upp alla då jag inte ätit middag ännu och  börjar bli mäkta hungrig. Så det får räcka för i dag, skall väl försöka uppdatera de sista recepten vad det lider också. Kan bara tala om att det är ruggigt goda recept jag lagt upp, och i alla fall jag tycker de är värda att prova. I dag blir det currygryta med kyckling serverat med dinkelris. Mumma. Lägger nog upp en bild på det med så ni får se :-D
Och nej, Emma och Linda, jag har inte glömt att jag skall ge er receptet på mina monstermuffins! Kommer fixa det med, har varit mycket piggare de senaste dagarna och nu har jag uppdaterat det där nesla msn också, så det funkar och jag inte behöver bekymra mig över det mer, så nu är det inte en plåga att sätta på datorn längre! Hähä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0