Och så blev jag lite gladare

Posten trillade nyss ner i brevlådan och för en gångsskull blev jag riktigt glad! Inte en massa äckliga räkningar som jag inte vill ha, utan julkort! Woohoo!! Brukar inte få julkort, tror jag fick ett förra julen, men i år har jag minsann fått fyra stycken, och er vill jag här med tacka ytterligt: Emma, Mio, Sofia och mina föräldrar. Tyvärr kommer de inte att få något kort från mig i år, men de kommer stå på nästa års lista, och då kommer det bli med ett mycket skojigt kort (har redan bestämt motiv). Skickade över trettio förra året, så detta år tar jag det lugnt. Hähä, nä då, men jag känner inte att jag har råd. Fast man får lite dåligt samvete när man får kort och inte har skickat egna. Usch, jag måste fixa Paint till denna dator, inget roligt utan. Kan man ju inte rita skojiga bilder som jag vill ju!
hur som haver, tack så mycket för korten, de uppskattas väldigt mycket! :-D

Nu ska jag se om jag kan få i mig lite lunch innan jag knallar iväg till jobbet, ha det så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0