Så sjukt kort tid kvar

I dag är det 19 dagar kvar tills det datum jag är beräknad till. Förstår ni hur kort tid det är kvar?! Och så mycket att hinna med vad gäller förberedelser inför nedkomsten. Ujujuj.. Jag hänger inte med i svängarna.
Vet att jag varit ytterst dålig på att uppdatera här, men jag ska försöka bättra mig nu när jag är mammaledig 75%. Sitter på jobbet nu, skall snart iväg på möte, så bäst att runda av för jag ska till systemet också och handla en flaska vitt vin till matlagningen i dag. Blir fisk med vitvinssås, gött! :-D Slänger väl iväg en bild från mobilen sen på kvällens middagsskapelser.. ;-P Ha det så länge så ska jag försöka vara olat i morgon och göra lite ordentliga uppdateringar så ni får er en liten smak av senaste tidens eskapader :-)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Wee, lite uppdatering, nu blev jag glad.

Hoppas du hittade några mini-strumpor sen, det var kul att se dig och magen. =)

2009-12-10 @ 16:42:54
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0