Bloggtoppen

Eftersom jag nu har en blogg för att skriva recensioner om allt möjligt är det väl på sin plats att jag skriver om var och en av de bloggar som ligger på topp-listan här på blogg.se. Därför skall jag nu ha som projekt en tid framöver då jag arbetar igenom de mest populära bloggarna och sedan skriver mina intryck av dem. Finner jag det förståeligt att de är så populära eller är det mig helt oförståeligt? Vill även påpeka att det jag skriver är hur jag uppfattar bloggen, alltså om jag skriver "modeblogg" eller "dagbok" så är det inte det samma som fakta, utan bara mina egna uppfattningar jag fått av att läsa den. Vill även tillägga att jag inte har för avsikt att bara kika in och scrolla genom hela bloggen utan faktiskt ta mig tid att läsa både gammalt och nytt. Jag har tänkt att lägga upp en ny recension (av bloggarna) i veckan och börjar nerifrån med nummer 20 och arbetar mig uppåt till finalen och den mest lästa bloggen! Hoppas ni finner detta lika roligt som jag! ;-D





Listan jag går efter. Som den ser ut i skrivande stund är den jag utgår från.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0