Bättring

Ja, nu är det ju ett tag sedan jag uppdaterade.
Det ska bli bättre. Saken är bara den att jag vill fixa iordning min blogg så den blir mer funktionell för min del och så att den verkligen präglas av det jag vill och att det är något som syns när man kommer in på den.. Detta har jag inte riktigt tagit mig för att fixa än men jag ska väl försöka ta mig i kragen i helgen kanske..


Nu får det vara slut med latheterna från min sida!



Jaja, sitter här på jobbet och ska väl försöka komma igång med lite bokföring nu när jag fått undan det andra.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi, aaa det va mysigt :)

Hoppas att ni kan komma ikväll, skulle vara super roligt!



Puss

2009-01-23 @ 11:21:54
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hihi, visst är ja gullig ;) Haha...

Allt bra med dig då vännen?

2009-01-27 @ 11:26:47
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0