Förändring

Jag skrev ju i föregående inlägg att jag skulle fixa min blogg och därefter skriva mer. Eftersom jag inte är nöjd med hur bloggen ser ut nu. Även att detta skulle ordnas omgående. Men, jag har ju inte riktigt tagit mig för och ordnat detta så därför har inte skrivar motivationen infunnit sig! Dock lovar jag att detta skall ändras till helgen, när jag har lite mer tid för styling och funderingar på hur exakt jag vill att bloggen skall vara utformad! Vill ju egentligen ha en i huvudsak recensionsblogg med lite allmänna inlägg, inte som nu, typ tre recensioner på fyra månader!
Därför behöver jag bestämma mig för vilka huvudkategorier inom recensionerna jag vill ha, lite mer design och färg och lite så.. Har faktiskt redan börjat titta på färgkoder på de färger jag vill ha!
Så efter helgen kan jag nog presentera resultatet på en mer uppdaterad, intressantare blogg än vad som varit hittils.

Adjö så länge

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack för tipset! Grand Canyon ligger längs med den vägen vi planerat att ta, och blir det som planerat ska vi absolut dit och titta, ska tydligen vara rätt mäktigt ställe. Hehe.

Kram!

2009-01-29 @ 15:23:29
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hihi, visst är den fin :)

Ååå, vad roligt. Kul att du har fått klänningen nu. Tycker absolut att du ska lägga upp den, vill ju se hur den ser ut ;)



Puss

2009-01-29 @ 18:12:21
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0