Nyåret

Nu är jag precis nydischad och redo att såhär en vecka senare skriva om mitt nyårsfirande..

När Andy och jag gjort oss iordning färdigt begav vi oss till Anna för en öl (jag)/ ett glas vin (Andy och Anna) innan vi begav oss till Fredrik.
Väl hemma hos Fredrik blev det mycket god middag som Nicke hade lagat (jag gjorde salladen). Därefter blev det fest fram till tolvslaget. Då blev det panik.
Alla skulle (ca 20 pers) ta på sig jackor och skor samtidigt och det var allmänt kaos i hallen. Klockan var nu tio minuter i tolv. Efter mycket om och men kom vi iallafall ner till strömsparken där vi hamnade mitt emellan höghusen och därför inte fick se mycket av fyrverkerierna. Klockan tolv åkte korken av och jag, Andy och Anna skålade i mycket god champagne! 
Efter att vi nästan tömt flaskan gick vi tillbaka till Fredrik och fortsatte kalasandet till sent, eller tidigt, vilket man nu väljer att se det som. Mycket trevligt hade vi iallafall med mycket nytt och spännande folk! Tack så mycket till er alla som var med och gjorde kvällen så underbar!

JagDior
Klänning från Vila och matchande aftonväska från Dior



Andy i slips för första gången i sitt liv och en skjorta från Jack & Jones

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan vad fin du va gumman!

2009-01-08 @ 22:39:12
Postat av: Linda

Åh, vad vacker du är! Verkligen jättefin!! :-)

2009-01-09 @ 12:57:25
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0