En och en halv månad kvar

Snart flyttar jag!! Woohooo!! Längtar verkligen till nya lägenheten, den är fin, stor och kommer med största sannolikhet inte att bli lika rörig som den jag har nu, då jag inte har plats för mina prylar riktigt.. Sedan kommer den kanske inte att bli vidare estetiskt tilltalande till en början, men det är sådant man får bygga på med tiden!

Är så exalterad inför flytten, skönt med att det blir innan man blir jättegravid, alltså, megastor mage och allt det där! :-D

Usch, jag skall försöka ta tag i mig själv men jag är så TRÖTT hela tiden. Orkar inte göra något annat än jobba och sova.. Kul liv.. Nej, just det och det är bara jag som kan ändra mig!! Därför skall jag göra det. Försöka i alla fall. Blir väl kanske bättre nu med en veckas välbehövd ledighet ;-P

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det är ju vettigt att flytta ganska snart.



Vi pratade ju om att ses igen, jag jobbar hela den här veckan, men måndag-tisdag nästa vecka är jag ledig. Då kanske vi kan ta en fika eller bara ses?



Jättefin barnvagn förresten, sjukt att priset går ner så fort på dem, men bra för er. :-)



Krams

2009-07-14 @ 13:25:31
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag ska göra det på Norrköpings smådjursklinik, det enda stället jag kollat upp. Vill bara får det gjort direkt, har också skjutit på det länge eftersom hon aldrig börjat löpa men nu vill vi inte genomleva detta en gång till, haha.

Det kostar 950 kronor... inte roligt, men det är nog värt det.

2009-07-14 @ 21:19:55
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Lill Larsson

Hej Gumman!

Roligt att få läsa i din blogg.Vagnen såg ju jättefin ut :)

Hoppas att du mår fint...sköt om dig och "bebben" säger den blivanden farmodern!

Kramar om.

2009-07-15 @ 21:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0