Far & Flyg

Klockan 13,30 i dag bär det av till de värmländska skogarna igen! Förhoppningsvis blir vädret bra så jag kan sola och bada i en vecka! Äta nävgröt och fläsk också på Gammel Vala (=gamla världen). -Myyys-
Hem åker jag igen på fredag den 24/7, vilket är Andys och min tvåårs-dag! Wiihooo. Så blir väl att släppa av katterna, kanske ta en liten dusch och sedan åka till Linköping och fira en skvätt med Andy.. Vi vill gå på bio och äta på Wok Hörnan! :-D

Nåväl, Värmland först. Kommer bli stressigt som tusan efter jobbet. Först skall jag sluta, kl 13,00. Då blir det att slänga i sig lunchlådan på två röda och sedan cykla iväg, på vägen blir det ett stopp: Konsum; handla kattsand x2 samt kattmat.
Och så rullas det vidare hem, diska matlådan och packa ner katter och kylvaror sedan kånka ner allt och vänta på att mor & far kommer och plockar upp mig!

Datorn kommer jag inte ha med mig, eftersom min underbaraste Andy skall fixa den åt mig. Så blir väl en och annan mobilblogg om de kommer fram som de skall och så kanske jag får låna dator av någon kusin eller moster -blinkblink-

Kommer vara utan min gosegris och mina katter i EN HEL VECKA!! Vilket jag vet från tidigare erfarenheter inte är speciellt roligt.. Men det skall bli skönt med en veckas ledigt och avkoppling. Eftersom jag inte haft semester på nästan tre år känns det välbehövt!! Tar på krafterna och är antagligen mycket därför som jag är så trött hela tiden. Nu har jag inte semester men jag tar lite kompledigt :-D Får jobba igen det sedan under mammas och pappas semester då jag ändå inte kan jobba hos dem och därför skulle sluta kl 13 varje dag.

Nåväl, see you later ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0