Hungern sliter i mig!

Usch, klockan är bara strax efter 10 och jag är vrålhungrig! Får kanske börja ta med mig en smörgås till jobbet eftersom jag inte klarar av att äta någon långvarigt mättande frukost (en liten klick yoghurt med müsli) hemma så får jag väl se till att äta ordentligt när magen vaknat till liv och kan stoppa i sig en smula eller två. Som det är nu brukar jag inte stå mig till längre än 11, om jag har tur, sedan blir jag panikhungrig. Lunchen är först klockan 13 så jag måste alltså äta så jag står mig till dess. Nog för man inte behöver vara proppmätt men det är jobbigt när man mår illa för att man är hungrig!

Pyttsan, jag är ju inte VAN att vara hungrig, det här är faktiskt jättejobbigt!! Jag brukar kunna vara hungrig kanske en gång varannan vecka, och då för att jag ätit en kalasmåltid dagen innan, men nu får jag minsann känna på hur det känns att vara hungrig, att ha en fungerande hungermekanism som inte lärt sig att bortse från tom mage.. Hurm, kanske bra i och för sig.. ;-P

Nähä, får väl se, en kopp te kanske gör susen, fyller ju upp i alla fall en smula.. Hähä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0