Magen i fjärde månaden

Moa har tjatat som bara den på en bild på magen, därför, för att stilla hennes, och kanske någon annans, nyfikenhet tänkte jag att jag skulle publicera en bild på magen.. Dock är bilden från 3/7, och nu är det ju ett tag sedan, så pass länge sedan så att jag hunnit traska in i femte graviditetsmånaden! :-D Wiiihooo.. För varje dag som går, kommer jag en dag närmare mitten av graviditeten! ;-P

Kanske försöker mig på att ta en ny bild i helgen eller så, nu har jag alldeles för mycket magknip för att orka (gaser, tror jag), så ni får helt sonika nöja er med en gammal ;-P



Just nu sitter jag och lyssnar på Mozart så vi får en smart kotte :-D
Gjorde ett (eller två) test för att se vilket kön det skulle bli, båda var med kinesiska kalendrar och båda visade olika resultat! Hujedanemägen, det var ju inte vad jag ville.. Hähä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0