Minnesgudstjänst

Andy och jag sitter och kollar på Michael Jacksons minnesgudstjänst. Riktigt rörande får jag väl säga, en och annan tår försökte smita iväg och nu står familjen Jackson och talar, vilket blir ännu mera känslosamt. Hujedanemig, mina graviditetsnerver klarar inte sådant... Fint att alla bröderna jackson har en varsin silvervante på sig. Är ju verkligen en Michael Jackson-symbol. 
Väldigt fint allt i alla fall, och "diplomet" han fick med den nya kongress punkten att Michael Jackson alltid skulle vara en ikon och stor förebild var väldigt fint. Men som kommentatorerna sagt ett par gånger: orden som sägs här borde kanske ha sagts när han fortfarande levde. Han hade nog behövt höra dem och veta att alla dessa människor stod bakom honom. 


På tal om minnesgudstjänst fick jag besked om Meffes begravning i dag. Givetvis kommer den vara den enda vecka jag inte är hemma! jag vet inte riktigt vad jag skall ta mig till. Känns så orättvist och nej, jag menar inte att den skall anpassas efter mig, snarare att ödet skrattar mig i ansiktet.

Nåväl, back to the tellie.. Nu står dottern och håller tal.. Usch så hemskt sorgligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0