Mozart

Det här med graviditeten... Alla (många) har ju hört detta med att forskning visat att barn blir smarta om man lyssnar på Mozart under graviditeten. Därför frågade jag far min om jag kunde få låna ett par skivor av honom. Han svarade att han och mamma minsann hade provat när hon var på tjocken, och det inte hade funkat (hur jag nu skall tolka det, hurm hurm..) men lånade så gärna ut sina skivor till mig i förhoppningen om att jag trots det skulle kläcka ur mig ett litet geni.
Något jag verkligen inte trodde var att jag skulle tycka så förbaskat bra om Mozart, till Andys stora förskräckelse gör jag visst just det! Så i stället för att plåga mig igenom skivorna vid tid och otid, njuter jag faktiskt av musiken! Helt otroligt. Men det är faktiskt riktigt bra!! :-D Tur för mig i alla fall, men jag kan nog faktiskt rekommendera er att prova att lyssna, för det är faktiskt verkligt bra musik! (Mja, det var väl kanske därför han blev en stor och odödlig elit innom musik?!) bHähä..


Dessa skivor är det jag har lånat, och de är riktigt bra och mysiga att lyssna till!
De får mina varmaste rekommendationer.

Kommentarer
Postat av: Micke

Nu får fu hjälpa mig. På dig verkar det dom jag borde veta vem du är, men det ringer ingen klocka ?



Men på tal om allt. Nää det är många som inte trodde att jag skulle gifta mig, skaffa tre barn, inte ens jag trodde på det. men tiden förändras

2009-07-30 @ 00:03:45
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelwikvist
Postat av: Micke

Nu får fu hjälpa mig. På dig verkar det dom jag borde veta vem du är, men det ringer ingen klocka ?



Men på tal om allt. Nää det är många som inte trodde att jag skulle gifta mig, skaffa tre barn, inte ens jag trodde på det. men tiden förändras

2009-07-30 @ 00:16:14
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelwikvist
Postat av: Micke

Nu får fu hjälpa mig. På dig verkar det dom jag borde veta vem du är, men det ringer ingen klocka ?



Men på tal om allt. Nää det är många som inte trodde att jag skulle gifta mig, skaffa tre barn, inte ens jag trodde på det. men tiden förändras

2009-07-30 @ 00:16:21
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelwikvist
Postat av: Micke

Helvete, varför kommer jag inte ihåg dig för. Ellen kommer jag ihåg. Jag brukar veta vema alla är som jag har gått i samma klas med, men hos dig ringer det absolut ingen klocka haha fan.

Har du ingen bild på dig som kanske kan få igång mitt minne lite bättre ?



Sv fråga: Livet, ja du. Det springer iväg som du kanske förstår. Snart tre barn dem gör ju inte så tiden står stil precis:)

I stort sätt alla min tid går åt familjen.

Men har också blivit klar med bandets debut demo, har hållt på med den i säkert 2 månader.



Vad gör du då, jobbar, har pojkvän ???

2009-07-30 @ 10:51:17
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelwikvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0