Rackarns tur

Skulle bege mig till jobbet i morse. Letade som en tok efter cykelnyckeln, vände ut och in på väskan, rotare igenom fickor och överallt tänkas kunde. Samtidigt försökte jag att inte tappa något på den blöta marken.
När allt var genomletat gav jag upp och tänkte bege mig tillbaka upp i lägenheten för fortsatt letande. Men så slog en tanke mig: Titta i låset.... Sagt och gjort och vad har inte klantarsel-Fiia gjort? Mjo, glömt ta ut nyckeln i går när hon kom hem från jobbet, blöt som en dränkt katt!! Nåväl, hade en nesla tur som inte blev av med cykeln i alla fall, och även om den är kass är jag faktiskt glad över det! :-D

Kommentarer
Postat av: Susanne

thaa fia=) guud jag såg ultra ljudet, fy fan vad kul iaf=) kul att han hade varit envis iaf som du skrev, kan nog få dina antydningar där;) hihi. Kul att du kommer då, men menar du gammelvala nu lr två helger på rad? Jag är hemma vid båda iaf=) och vid gammelvala tog jag också en lång helg nu bara för att jag visste att du skulle komma, kul va?=) Hoppas allt är bra med dig o lillen:P Puss&kram

2009-07-07 @ 20:05:56
URL: http://suussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0