Skit-SJ

Åh! Jag blir så SUR!! Skulle boka resa med SJ hem, upptäckte att det inte går att betala när man hämtar ut biljetten, utan att det måste göras direkt, via internet, eller med faktura! Hur dåligt är inte det då? Dessutom skulle jag ju låna pengar av mamma till biljetten, så uppenbarligen kan jag inte boka den själv heller, juste!

Vädret är riktigt dåligt i dag, regnet öser ner.. Blev inget fiske med Carolina heller.. Usch så uttråkad jag är för tillfället.. Mest för att det inte finns något att göra. Camilla och jag har kollat på två skräckfilmer så det orkar jag inte heller göra något mer, blev alldeles stel i nacken..

Nej, nu skall jag sluta klaga här och försöka hitta på något att göra ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0