Stressigt

I dag har jag larvigt mycket att göra på jobbet, varför kommer allt på en gång? Kommer inte hinna med allt i dag i alla fall, resten får göras under återstoden av veckan. Om ni undrar hur jag då hinner med att skriva en sväng här, kan jag tala om att jag väntar på några utskrifter för att kunna fortsätta arbeta, så en liten vers har jag allt tid med här :-D

I dag blir inte mycket att göra, ska jobba till 13, sedan sjukhuset och samtal där och så hem och pilla dator. Skall kopiera över alla bilder till DVD-skivor så att jag kan fixa i ordning på datorn.. Eller mja, Andy skall fixa.. Hähä.. Mitt lilla geni ;-)

Illamåendet kommer och går, dock har det blivit värre på sista tiden.. Trodde det var runt den här tiden i graviditeten som det skulle börja gå över, i stället har det bara blivit värre! Får börja med mina akupunkturarmband igen, de funkade ju riktigt bra!
Huvudvärken bev bättre sedan jag började med järntabletterna i alla fall, vilket är mycket skönt.
Nu ska ni inte tro att jag bara sitter och gnäller och tycker synd om mig själv, för jag tycker det är värt allt detta, till och med att kroppen är helt sabbad för all framtid (hormonbristningar på låren är inte tjusigt!!), dock anser jag inte att man skall skönmåla allt heller, jag säger bara som det är i mitt egna lilla diskussionsforum ;-P Sedan om ni inte tycker att det är skoj får ni väl vända er någon annanstans ;-) Hääh,, Nåväl.. Magen börjar i alla fall bli mer gravidformad, vilket är kul, ser inte lika oformligt stor ut som tidigare. Och snart är jag halvvägs igenom. Går in i vecka femton i morgon, vilket innebär att det bara är 5 veckor kvar tills halvlek! GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0