Turgubbe!

Alltså, ibland önskar jag att jag var Andy. Som i går: han satsade 30 kronor på hästar och sa till mig att det minsann inte skulle bli någon jättevinst, kanske bara en smula (vilket jag då tänker typ femtilapp som mest) eftersom det bara var favoriter.
I morse ringde han och talade om att han minsann hade vunnit tvåtusen kronor! Vilket i mina öron är mycket pengar! Fy tusan, om man kunde ha sådan tur! PYTTS!

Nåja, han sa att han nog kunde tänka sig att bjuda mig på bowlingen på fredag eftersom han nu fått lite extrapengar, så jag får ju faktiskt ta del av dem.. Men det vore att gött om det var en annan som tagit hem den där vinsten! ;-)

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

fanx för din comment=) Kämpa på och lycka till med allt!

2009-07-29 @ 09:45:40
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar du konst och tecknande..kika in hos mig=)

2009-07-29 @ 13:26:48
URL: http://metrobloggen.se/ninaskonst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0