Veteranbilar

Carolina och jag gästade Gammelvala under veteranbils-dagen, vilken är den i särklass mest besökta dagen under hela veckan, alltid.
I år såg jag minsann till att ta kort på flera av de uppställda bilarna, så här kan ni njuta av riktigt snygga och fula veteraner ;-P




Får ju inte glömma husvagnen, även en bild innifrån och så Carolina som posar utanför...


Även Konsum hade sin egen bil, på den tiden det begav sig.

Här diskriminerar vi ingen, även flygplan får vara med..

Och Carolina ville vara med på ett hörn, hon med ;-)

Kommentarer
Postat av: carro barro

hahhahaha.. jag fick vara med!!!! jajajjajajja!!!! fy fan va snygg jag e. heheheheehe!!! jag älskar dej fia. gulliga tröjor till bebisen

2009-08-11 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0