Back to the woods

Är tillbaka i Värmland sedan i torsdags, åker hem i morgon bitti klockan halv sex! -ryser- Får typ gå upp klockan fem i morgon och göra mig i ordning för avfärd. Kommer stanna hos mormor runt klockan sju och äta frukost och hämta katterna, hemma är vi runt nio-tio-tiden, får med andra ord jobba över en stund.
Tyvärr glömde jag tydligen kameran hemma, så det blir inga bilder från helgen.. :-(
Finns ett jättemysigt hus här med grästak som jag tänkte ta kort på men så upptäckte jag att det inte gick.. Och Lupiner i varje dikesren och en massa Midsommarblomster. Åååh, så underbart vackert det kan vara här!!

Föresten, tog årets första dopp i dag, kallt som bara den, men nu är det i alla fall gjort :-D -stoltast-

Näpp, time for duschen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, det låter som en mysig helg!



Tycker absolut att vi ska klämma in lite hembesök! :-)

2009-06-22 @ 12:25:22
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Anonym

första doppet!!! wiiii

2009-06-22 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0