Barnvakt och val

Sofia ringde i lördags när jag stod och väntade på tåget tillbaka till Norrköping och frågade om jag inte ville sitta barnvakt åt Kevin samma dag/kväll/natt. Det ville jag ju jättegärna, särskilt som ingenting annat var planerat!!
Så, som ni förstår har jag inte haft mycket tid över för bloggen, ingen tid alls, får jag väl säga då!
Kevin och jag hade jätteroligt, förutom när han ramlade ur soffan (jag fångade honom på vägen ner) och när jag bytte blöja på honom och han startade världens niagarafall! Kladdigt värre.. Hähä..

På söndagen lämnade jag tillbaka lillkillen och såg fram mot en lugn dag med tvättstuga och val. Jag lyckade somna och missa tvätt-tiden, dock vaknade jag lagom till att gå och rösta. Har inte kollat på nyheterna så jag vet inte om de precenterat resultatet från röstningen än, men får väl kolla upp det..

Nåja, nu är det arbetsvecka här igen, så är väl på tiden att jag sätter igång då!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha klockren header:P

2009-06-08 @ 12:57:55
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0