Blowin' in the wind

Fy sjutton vad det blåser ute! När jag cyklade till jobbet kändes det som om jag helt plötsligt skulle börja cykla bakåt om jag slutade trampa som en galning!!
10 grader, och mitten av juni, stämmer inte riktigt. Jag vill ha sommar!! Varför skall det vara så svårt? Varför kan inte temperaturen bara höjas en sisådär 15 grader? Och solen kika fram, skulle vara perfekt.

Jag har tappat stinget och lusten lite, orkar inte riktigt, kanske ordnar till sig om ett tag men just nu är det för mycket runt omkring, så jag tänker inte längre ursäkta min dåliga uppdateringskvot, jag orkar helt enkelt inte..

Kommentarer
Postat av: Linda

Man behöver inte ursäkta sig för att man inte bloggar. Man gör det när man känner för det. That's it. Kramar

2009-06-15 @ 10:55:56
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0