Fel på bloggen?

Jag kan inte gå in och kolla min blogg, får upp ett meddelande om att adressen inte är giltig en stund efter att jag kommit in och sedan står det "Sidan kan inte visas", får ni samma problem när ni går in på min blogg?
Dessutom har Arkiv och Kolla även försvunnit, trots att de finns kvar i designkoderna, oförändrade.. Tror det här beror på driftstoppet i går, men varför är det inte så på någon annan blogg jag går in på? Varför är det bara på min? Eller är det bara för mig, på min dator det blir så? Vore ju konstigt i så fall, eftersom datorn inte vet att det är min blogg när jag går in på den!
Nåja, får väl kolla i blogghjälpen om de skrivit något om problem efter ändringarna, och om det finns något man kan göra..
Men vore i alla fall glad om ni kunde tala om ifall det bara är för mig det blir fel, eller om det blir fel på sidan även när ni går in på min blogg..
Tack för hjälpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0