Förberedelser

I morgon, innan operationen, har jag vissa order att följa:
jag skall under dagen tvätta mig två gånger med Descutan, som de säljer på apoteket för hutlösa 151 pix! Detta är en desinfekterande svamp i en förpackning om 4, alltså till två omgångar!! Otroligt. Men man fick ju med fyra förpackningar schampoo också, dock behövs två förpackningar per tvätt.. Sedan får jag opereras och jag antar att priset på tvättsvampen är värt det i slutändan i alla fall, så jag ska väl egentligen inte klaga, är ju en ytte pytte liten del av slutsumman (som inte jag står för, hähä).


Nu får det räcka med uppdateringar för i dag, måste smörja fötter och sedan sova. Blir en händelserik dag i morgon förstår ni!
Fortsätter med allt i morgon igen, håll ut! ;-D Mohahaha

Kommentarer
Postat av: Suussie

Hoppas det går suuper duuper bra imrgon, jag ska hallå alla tummarna:D å hoppas att det inte är smärtsamt!

Ringer dig imorrn och hör hös det har gått :D

Puss o natti

2009-06-03 @ 01:02:30
URL: http://suussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0