Första gången på evigheter

Haha, jag ska till Andy i dag, inte varit hos honom på riktigt på säkert ett halvår! Stackarn, får alltid åka till Norrköping men jag kan aldrig förmå mig att åka till honom i Linköping! (Jag verkligen hatar att åka kollektivt, klarar inte av det så bra.)

Nåväl, i eftermiddag skall jag i alla fall göra det, hoppas han är snäll bara och att katterna inte blir ledsna för att jag inte sover hos dem i natt.. Lillen skriker förvisso, så det är riktigt skönt att inte behöva vara hemma, hon låter mig inte sova och p-pillren har inte börjat verka riktigt än!

Trodde inte katter skrek mer än någon månad per år, men där hade jag ju storeligen fel!! Blä, blir nog kastrering i höst, är ju synd om dem när de går runt och trånar efter något de inte kan få.. Lillen går typ helt tryckt mot golvet, ser riktigt roligt ut!! Hähä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0