Jag förstår inte

..vad som hänt mig!
När jag kommer hem från jobbet är jag jättetrött och mer eller mindre likgiltig, nästintill apatisk fast inte riktigt, jag bara klarar inte av att ta tag i något, har ingen lust att göra något.
Orkar inte städa lägenheten eller blogga (fast jag jättegärna vill lägga upp en  hel del), har liksom ingen lust. Jag läser fast jag inte vill, blir rastlös och går runt, äter fast jag inte är hungrig och kräks för att det inte får plats i magen och så läser jag lite till.

Under dagarna, när jag sitter på kontoret, är det så mycket jag vill göra när jag slutar men när jag kommer hem är det som bortblåst och jag vill egentligen bara sova, sova, sova, fast jag inte kan.

Undrar om det är medecinen, att jag skurit ner till halv dos, som gör att jag är såhär? Får nog fråga nästa gång!

I morgon är det dags, mina vänner, då väntar operationsbordet på mig med skalpellen i högsta hugg!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, det låter ju inte bra. Det ska du nog fråga om.



Lycka till i morgon!!! Kramar

2009-06-02 @ 10:38:08
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Lindha

Ärligt talat så känner jag mig precis lika dan. Samtidigt som jag är heltrött så får jag dåligt samvete för alla måsten.



Kanske är att vädret är så upp och ner? Eller semester som behövs?

2009-06-02 @ 19:41:52
URL: http://minstingen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det låter ju konstigt...

Hur som helst, lycka till imorgon, ska tänka på dig!

2009-06-02 @ 20:46:27
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0