Läkarbesök

Var hos läkaren nu på förmiddagen, diskuterade lite kring olika saker i mitt liv.. Hon var jättetrevlig, vilket kändes skönt. Förstod vad jag sa, till skillnad från andra..
Blir ett till möte med fler inblandade senare i år, tänkte hon, så att vi får gå igenom diverse saker. Najsbajs :-D

Har inte uppdaterat något i helgen, vilket beror på att det har varit full rulle så vi har inte hunnit kolla felet med internet och så, konstiga är att det funkar på Andys dator men inte min, så jag undrar nog om det inte är Norton som spökar igen?! Någon som vet?

Nåja, i dag är vädret ruggigt fint, känner för att bada efter jobbet.. Ska nog ringa Mio och se vad hon skall hitta på.. Inte någon annan som är sugen att dra till Himmelstalund? Utebadet har nämligen öppnat portarna inför sommaren nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0