Långtråkigt

Har inte så mycket att göra, for the moment. Så jag tänkte att jag skulle bjussa på en liten bild, så här innan lunch :-D

Mmm, ska äta färskpotatis, köttbullar, brunsås och lingonsylt till lunch. Lagade extra till Andy och mig i går när jag gjorde middag, eftersom han också jobbar nu mer (började i dag), så att vi skulle ha lunch båda två! Var ju smart av mig! Dock tyckte Andy att det var så gott, så fick steka nya köttbullar efter middagen så att lunchen skulle räcka.. ;-) Hähä, roligt att göra uppskattad mat, även om det var mest fuskmat (gillar egentligen inte köpa köttbullar men orkade verkligen inte rulla egna, dessutom hade jag ju redan frysen full med köpe köttbullar, så lika bra att använda).

Nåja, här kommer dagens bild:



Kommentarer
Postat av: mio

hahaha fin bild stumpan!

2009-06-11 @ 21:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0