Magknip och nervositet

Kan de vara utslag av samma sak, månne?! Nervositeten föder magknipen..

Usch, inte många timmar kvar innan någon skall slize and dize i mig!

Tvättade mig med en av svamparna nu på morgonen, det kliade! Så starkt medel på. Blir en tvätt till innan vi åker sedan.
Hungrig är jag också, kanske också beror på nervositeten? Stoppa något i magen för att mildra pirret?

Usch, nej, skall försöka konsentrera mig på jobbet nu, även om det är svårt!

Föresten, glömde ju när jag skrev i går, jag kanske är helt slut efter operationen, så räkna inte med att jag orkar skriva något i kväll. Gör jag det, se det som en bonus, eller som att jag överlevde! ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0