Nedräkning

Jag är så trött och hungrig! Sitter och räknar ner tiden som är kvar tills jag slutar, tio minuter.. Känns som en evighet, magen kurrar och känns tom, vädret gör mig trött, trött, trött och alt känns bajs, kallt är det också!!

Blir att äta gårdagens rester; sesam nuggets, ris och paprika/chili creme fraish.. Riktigt gott!! :-D
Efter lunchen blir det att knalla ner till kontoret i stan och hämta la vovve, ut och gå en sväng i rusket, hoppas pappa är snäll och låter mig vara ute en kortare stund, för är inte något trevligt promenadväder inte, tror inte Karla kommer tycka det heller..
Så när vi (Karla och jag) kommer hem till mamma och pappa skall jag städa deras lägenhet, för snälla som de är, betalar de mig för det, och alla extrapengar är hjärtligt välkomna, vilket de vet! :-D -Snälla föräldrar-

Så tickar klockan vidare och blir 17.00, vilket innebär lägenhetsvisning, syster och mor ville med och kika, kommer kännas som jag drar med hela tjocka släkten för att kolla lägenhet ;-P Nåja, mamma lovade att tyckte jag om den skulle hon inte protestera, hon ville bara följa med som en tyst, nyfiken skugga.. Det kan jag ju gå med på!

Efter allt detta är det även min tur att ta helg, vilket är ytterst välkommet!! Blir väl en del pilla och plocka i helgen, men skönt ändå, sovmorgon och lata dagar, kanske sol också?! -be snällt till vädergubben-

Nu är det fem ynka minuter kvar, så jag kanske kan börja plocka ihop mina grejor nu..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Aaa, va kul :)

Hoppas att den är fräch och så, och att du får den!

2009-06-12 @ 15:34:28
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0