...och ibland är man lite förhastad

Hähä, nu har jag pratat med Harry och fått förklarat för mig varför jag inte var bjuden.. Så nu är jag inte så ledsen längre.. Men det är faktiskt inte så skojigt att aldrig få vara med..

I dag blir det park-häng med glass och Harry, sedan skall vi käka lite middag någonstans.. Hoppas inte hemma hos mig, för jag måste städa innan jag släpper in någon i lägenheten!! Hahahaa..

Hört från Mia också, och det blir fika på söndag i stället, hon var sjuk, dock måste jag höra mig för om dagens planer med mamma och pappa så jag vet när/om det blir någon tid över att roa sig. Jan och Katie går ju trots allt i första hand, liksom.. ;-P Huum, ska kanske bjussa på en liten bild med, var ju ett tag sedan ;-P


Ett litet blått skogs-troll    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0