Ölbränboll

I helgen var det ju strålande fint väder och detta var man ju helt klart tvungen att njuta av till fullo!
Vännerna och jag packade oss i väg till Himmelstalund med picnickorgarna i högsta hugg! Jag låter nog bilderna tala för sig själva! (Stort plus för dagen var att vi var så många, även mycket nya ansikten, skojigt! Stort minus var nog att jag lyckades få solfrossa frampå kvällen och mådde apdåligt!)


De numrerade bilderna:
1. Mio njuter med en öl i handen.
2. Nickes paraply blev perfekt att lägga maten under för att ha den i svalka.
3. Nicke hatar sol och köpte därför ett STORT paraply på Netto, för 50 kronor, att gömma sig under.
4. Sara (?), i alla fall mycket trevlig och skojig tjej sitter här med min bästis Harry.
5. Gräsa hittade (själklart) en utomhusbarstol slängd i skogen (sa han).





















De numrerade bilderna: 1. Mio gör sig redo att springa som en tok. 2. Ett höjdarslag. 3. Vätskekontroll, efter första halvan, mycket nödvändigt!!

Okej, får väl erkänna att laget jag var med i förlorade, men det var riktigt skojigt! Inte jobbigt alls att vara en av två/tre stycken som inte drack, hade så roligt så jag blev inte ens sugen!! :-D Tyvärr är bilderna från bränbollen tagna med ISO, därav den blåaktiga tonen. Jag lämnade liksom över kameran till domarna för att de skulle ta bilder, och förklarade bara var man stängde av/på, tog kort och zoomade, tänkte inte på att kolla inställningarna också.. Jaja, man kan ju inte tänka på allt!? Hähä..

Tack alla som var med för en underbar dag i solen med skratt, mat och vänskap!

P.s. får väl medge att jag hade rätt bra med träningsvärk dagarna efter, otränad kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0