Omvägar

Det var inte jätteroligt att åka till jobbet i morse i alla fall, de håller på att fixa vid en av rondellerna och det tycks ta år och dar. Innan de gjort klart en etapp börjar de på nästa och nästa, så nu får man ta värsta omvägen för att ta sig förbi, skoj! (inte)
Kallt var det också och mina händer skrek efter ett par vantar, tyvärr kunde jag inte hjälpa dem..

När jag kom fram till Pronova luktade det nävgröt och fläsk och minnena slängdes i ansiktet på mig och magen bönade och bad om en tallrik, dock står detta inte att finna förrän i slutet av juli, men då blir det minsann partaj!! :-D Gammel Vala får inte missas för allt i världen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Träffade Stina häromdagen o hon undrade just om du skulle till Gammelvala xD hon skulle nog jobba på restaurangen tror jag minsann! Tänkte bara passa på att säga det! O kul att höra att det verkade gå bra med operationen! Ska bli spännande att se resultatet sen! Hoppas det inte gör för ont bara :S pöss på sig söstra mi!

2009-06-05 @ 11:23:24
Postat av: Fiia

Nej det gör inte ont, men det är jobbigt att inte kunna använda armen, typ ALLS!

Åh vad skojigt, du får hälsa till Stina om du träffar på henne igen då! :-D

Men jag är ju aldrig uppe på restaurangen, fast hon kanske kan smita ifrån?! Hähä..

Ska ju inte jobba där men tänkte väl kanske komma ett par dagar i alla fall och besöka..

Ska du vara där i år`?

2009-06-05 @ 11:29:40
URL: http://feucht.blogg.se/
Postat av: Anna

Morr jo det kan jag verkligen förstå :S gött å cykla i morse då? Kan hon säkert, annars går det ju att gå dit när det inte är rusch också :P Vara där ska jag nog definitivt vara får se om jag ska jobba också... vill liksom inte planera sommaren för mycket... göra mig tillgänglig för slumpen du vet ;)

2009-06-05 @ 15:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0