Sjukt..

Alltså, är det inte konstigt? Man tror att riktigt stora kändisar på något sätt är odödliga. Gör man inte? Men så går en av vår tids största popsångare och dör. Kolar..
Jag har aldrig varit ett Michael Jackson-fan, och jag kommer inte låtsas om att jag varit det, nu bara för att han dött, men jag tycker ändå det är konstigt och nästan lite sjukt.. Han kan väl inte dö?
Förvisso har han levt ett minst sagt konstigt liv, men inte trodde man att han skulle dö? Och vad arg jag blev när jag läste en kommentar om att det inte var mer än rätt att han dog, eftersom han var både misshandlare och pedofil, pedofilin blev han frikänd från (har aldrig trott att han var skyldig heller) och misshandeln hänvisade hon till att det faktiskt fanns massor av bilder där han figurerade på en balkong och höll upp sitt barn.. Jasså, så prällen misshandlar barnet han döper när han håller upp det inför församlingen, då? Nej, tänkte väl det! Så absurd anklagelse, totalt ogenomtänk!
Denna människa har även skrivit på sin sida att hon är glad att han är död. Hur kan man skriva något sådant? Spelar ingen roll om personen är känd eller inte, men så skriver man faktiskt inte! Här hittar ni henne: [klicka här].

Flera internetsajter fick stängas ner i natt eftersom de blev överbelastade. Sökmotorn Google trodde att den blivit angripen av virus på grund av alla sökningar som gjordes på Michael Jackson, man var tvungen att identifiera sig själv som en riktig person för att få söka på det namnet (detta är dock åtgärdat nu). Helt sjukt vad världen reagerat starkt på detta! Kanske inte konstigt, men man kan ju inte låta bli att tänka på Iran och kriget där, som nu helt plötsligt tappat massor av fokus.. Nåväl, jag tycker faktiskt, som de flesta andra, att det är fruktansvärt tråkigt att detta har hänt. Vad jag förstått dog han av hjärtstillestånd, kan ju tilläggas..


Här hittar ni bilderna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror inte heller på anklagelserna, men som sagt, man skriver inte så i vilket fall. Och ja, det känns jättekonstigt. Helt sjukt...

2009-06-26 @ 12:22:01
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Annie

Michael Jackson har varit min idol sen jag var 4 år.. Min mamma ringde och berättade om att han var död, jag vart helt knäckt och började gråta.. ville inte tro först på henne men sen när jag såg filmerna när han flygs iväg från sjukhuset då bröt jag ihop och grät i mängder.. Han kommer alltid va min idol! Much love to you M.J

2009-06-26 @ 14:22:17
URL: http://nuckan.blogg.se/
Postat av: pelle

Jag kan fortfarande inte förstå att det är sant. Helt sjukt!

2009-06-26 @ 22:08:31
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0