The Return of the Sun

Aaaah, då var solen på plats igen, fattas bara att luften blir behagligt varm också, sedan är det sommar.. igen..

Väntar på svar när jag kan kolla på den andra lägenheten, vore ju bra om man kunde kolla på den så snart som möjligt, så man kan ge besked så snart som möjligt om man vill ha den eller inte..
Segt att han som har lägenheten inte svarar, förra veckan var han utomlands men han skulle komma hem denna vecka, lät som tidigt i veckan också.
Usch jag som hatar att vänta!

Blev ett jättetrevligt födelsedagsfirande för mor min i går, vi åt på restaurang Gula Huset, och det var läskigt gott!! Mmmm.. Åt fisk tallrik, var tre olika sorters fiskar och såser till det och så serverades det med saffransris, som är hur gott som helst!!
Verkligen ett ställe att rekommendera, dock krävs en slant i kassan, för billigt var det då inte!! :-)



Kommentarer
Postat av: Emilia

Fia, jag måste träffa dig och lämna tillbaka klänningarna någon dag!

Vi skulle ju ta en glass på Halvars med.

2009-06-16 @ 11:18:24
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0