Yes, yes, YES!

Jag fick lägenheten! Nu slipper jag leta mer och jag vet att det blir en ruggigt fin lägenhet, lagom stor och inte alltför många trappor upp. Dock blir det mer eller mindre mitt i city, kanske inte idealområdet, men det funkar, jag klagar inte. Trafiken hördes knappt när fönstren var stängda, riktigt bra isolerat.
Kommer flytta 1/9, dock är jag rädd att det blir dubbel hyra en månad, eftersom jag skall skicka in uppsägningen av min nuvarande lägenhet i dag.. Nåja, löser sig väl på något sätt, hoppas jag..
Kommer bli utflyttningsdatum på mitt treårsjubileum av lägenheten jag haft, lite fräsigt..
Åååh, vad jag ser fram mot det här. Ska redan börja packa ner endel av det som ligger och skräpar och som jag inte vill ha framme pga bristande plats.. Soft med stor lägenhet (66 kvm) så att jag har plats för allt, så det kan se rent och snyggt, inte överbelamrat ut..

I morgon midsommar, köpt mig två flaskor mousserande vin, jordgubb och persika.. Haha, jaaa, de är alkoholfria båda två! ;-) Behövde inte ens visa leg på systemet, hähä.. Kassören tyckte det var en smula onödigt..

Kommentarer
Postat av: Linda

Va roligt! Hinner man se din nuvarande lägenhet tro, innan det är dags att flytta? Har ju aldrig varit hos dig... Och du aldrig hos oss, men vi bor ju så off, så det kanske inte är så konstigt. ;-)

2009-06-18 @ 15:56:40
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0