17. Gizmolinas

Nummer 17 på listan är Anna-Stina Johanssons blogg där hon skriver om sitt familjeliv och dottern Johanna (snart 3 år), mode vad gäller både kläder och inredning, samt inspriration till presenter/kalas, högtider, inredning m.m.
Många kategorier som kanske skulle kunna gå under ett och samma samlingsnamn istället för att röra till det med flera olika namn på iprincip samma sak, t.ex. Hemma hos oss, Johannas rum samt Johannas tapet. Känns något överdrivet.
Några språkliga fel dyker upp lite då och då men ingenting som stör.
Anna-Stina Johansson bor i Köpenhamn men kommer (som jag förstått) från Sverige, Gävle (?).
Bloggen startade hon i januari 2007 och har sedan dess fyllt den flitigt med både intressanta och mindre intressanta inlägg.
Hon är mycket duktig på att fotografera och fyller upp bloggen med många vackra bilder. De är både inspirerande och beskrivande.
Designen på bloggen är väldigt flickig med en riktigt välgjord och snygg bakgrundsbild, vita silhuetter av hennes dotter och småprylar mot en ljusrosa bakgrund.
Det är inte någon blogg jag själv skulle följa men absolut någon jag skulle vända mig till för tips och idéer! Kan förstå att den är populär men kanske inte riktigt så populär som en Toppliste-blogg.
Slutligen betyget som blir 5 av 10.






gizmolina

Kommentarer
Postat av: Susanne söderlund

FIA LOTTA! Din blogg är Underbar!! xD Jag är hemma i sverige igen, och stannar ett tag, så räkna med samtal ifrån mejj=)) puss & kram

2009-03-15 @ 06:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0