Bokmani och shopping

Skulle göra ärenden på stan idag åt min kära mor. Tänkte då gena genom galleriorna och lyckades givetvis dra på mig lite saker på vägen. (Hmm, undrar om jag har någon dragningskraft som suger åt sig prylar?!)

Första anhalten blev i en hälsokostbutik, då jag är ute efter ett shampoo som är vårdande och gjort på mer naturliga produkter än de som finns i vanliga mataffärer. Blev rekommenderad detta, då Aloe Vera skall vara bra för det mesta!
Och jag hoppas verkligen det fungerar då det kostade hela 104 rikes daler för denna flaska! Hua! Kommer bli ruinerad om jag inte vill ha en risbuske istället för hår!!

































Vidare bar det och när jag gick förbi skyltfönstret in till Anderssons bokhandel råkade jag få syn på ett par böcker jag inte kunde motstå. Därför knallade jag in och letade rätt på mina blivande vänner bland hyllorna, och råkade helt omedvetet få med mig ytterligare en vän på vägen!
Tur för mig att det är bokrea, plånboken blev inte allt för ledsen av mina nya bekantskaper, så jag kan med gott samvete vältra mig i deras sällskap!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0