Butiksmässa

Torsdagen den 19/3 lämnade vi vårsoliga Norrköing för en färd norrut till kalla och snöiga Stockholm och den mässa som hölls i Kista. Fyra timmar och stappla runt i 10 centimeters klackar var väl ingen höjdare, men förutom det var det faktiskt roligt. Fanns massor med prylar att kika på, som Spedrups skärmbord där man kan med hjälp av fingerrörelser ta upp menyer och dela ut dem över skivan, riktigt skoj!
Givetvis fick jag mina efterlängtade prylar också, blev lite tungt när Robert propsaEde på att stoppa ner en massa vattenflaskor, som vi fick. i mina påsar.
Efter mässan åt vi på Pizza Hut men pizzorna var så små (dock väldigt dyra) där så efter en halv timme stannade vi till och åt på McD också.. Blev en riktigt kulinarisk resa.




Allt detta, plus lite till, fick jag med mig från mässan! Så nu borde jag inte behöva bläckpennor på ett tag! Roligaste var nog Rubukskuben man fick! (Som Robert och jag bråkade om på hemvägen)

Något som inte syns så bra på bilderna är denna smarta grej:

Stoppar man i pengahålet på kundvagnen så behöver man inte oroa sig för att inte ha ett mynt tillgängligt!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0