Dagens..

Vi fikat på kontoret blev det prat om vikt då det var dags för våfflor, dagen till ära! (Sägas bör att vi åt våfflor i går också.)
Följande dialog fördes mellan en tjej från ett annat företag (arbetar på kontorshotell) och min kära mor:

Tejen: Jag vägde 90 kilo när jag var gravid, det tycker jag är rätt otroligt!
Kort paus
Mamma: Jag vägde 10 kilo mindre när jag var i 9:e månaden.
Vi tittar alla på henne..
Och så efter en kort paus
Mamma: Än vad jag gör nu...


HAHAHA, oslagbart! Det var så roligt! Jag höll på att dö av skratt!! Ooooh, jag var bara tvungen att dela med mig! Helt oslagbart! :-D

(Sorry mamma, jag vet att du läser här, men du får skylla dig själv!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0