Drömmar om vår, sommar och...

...SKOR!!!

Jag har hittat några skor som jag inte vill leva utan, alla från Friis & Co, alla med höga klackar och alla perfekta till sommaren!
Slutsats: Jag måste ha dem!


Annbeth Deluxe SEK 899, Friis&Co - NELLY.COM
Okej, bilderna var väl, får jag erkänna, lite experiment i Picasa 3 men det kommer nog att komma bättre bilder framöver, nu när jag vet hur de blir! ;-)
Åter till skorna: -jag vill ha dem och jag ska ha dem!
Hittas enklast hos Nelly eller Chique, för dig som är intresserad! Chique står dessutom för fraktkostnaderna om du handlar för över 500:-

Det här med gladiatorsandaler i övrigt; finns det inte bra mång riktigt fula varianter av dessa?! Hittade på Nelly sådana gjorda i äcklig plast i grälla färger! Huuh, köper folk sådana?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0