Fiia Pysslar

Ny kategori, igen!
Denna gången Fiia Pysslar, då jag är känd för mitt pysslande! (För att inte tala om min pyssellåda.)
Tänkte att det kunde vara lite roligt att lägga ut mina alster i bloggen, kanske lite bilder före, under och efter. Tips och råd.. Saker som jag lyckats med som man inte bör göra, för sitt eget bästa (lär av mina misstag, även här!).
Kanske även lite tips och sådant om presenter, gärna sådana man gör själv då för att stämma in under kategorin. Annars brukar det ju vara ett nesla pysslande i alla fall med dessa paket och presenter man ska dona till de nära, kära och paketkrävande ;-) Så tycker nog det passar in i alla fall!
Respons vore roligt, om ni tycker det är en bra eller dålig kategori, något ni gärna delar med mig, eller tycker ni klarar er utan!
Om ni har några förslag på pyssel som ni tycker jag borde prova på är även det välkommet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0