Frukost

Jag har, under många år, struntat i frukosten och muttrat när mamma har sagt åt mig att försöka få i mig något innan jobbet för att bli gladare och må bättre. Dock har jag under de senaste veckorna faktiskt ätit frukost, en tallrik yoghurt med frukt müsli, och det har varit super! Dels tar det ingen tid att göra iordning och jag mår inte längre illa när jag hällt i mig kaffekopp nummer tre på en timme! Kan verkligen rekommendera detta, och då är jag ändå en i grunden Frukostmotståndare! Jag är heltklart omvänd, och hoppas bara att jag kommer att behålla min nyfunna vana på morgnarna!

Frukosttalrik
Yoghurten finns även som laktosfri, kan tyvärr vara svår att få tag i, då många affärer tar in små eller inga partier av den.

Kommentarer
Postat av: Annie

Va duktig du är som äter frukost nu ;)

2009-03-05 @ 23:04:56
URL: http://nuckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0